Вночі 04.07. ц.р. після отримання звернення на "гарячу лінію" Посольства щодо 17-ти громадян України, які були не пропущені в аеропорту після прибуття до Греції рейсами Wizzair та Ryanair, черговий консул України негайно встановив прямий контакт з українцями (перша комунікація відбувалася з 00.30- до 01.30 5 липня).
Одразу розпочалася робота з представниками поліції аеропорту щодо забезпечення задовільних умов перебування наших громадян.
Посадова особа Посольства зранку 5 липня прибула до поліцейського відділку і доставила питну воду і засоби особистої гігієни громадянам України.
Завдяки проведеній роботі з поліцією українцям було дозволено додатково купувати напої та їжу на території поліцейської дільниці аеропорту.
З партнерами компаній Wizzair і Rayanair підтверджено забезпечення пасажирів харчуванням.
Повернення наших громадян додому можливо першими зворотніми рейсами Афіни - Київ :
Wizzair - 07.07 о 21.55,
Ryanair - 06.07 ( щодо точного часу рейсу очікується підтвердження).
Консули України співпрацюють з відповідними державними структурами Греції для того, щоб до непропущених громадян України, яких віднесено до категорії "небажані", не застосовувалась процедура "депортації".
Вчергове привертаємо увагу громадян України до необхідності уважного вивчення інформації щодо режиму в'їзду до Грецької Республіки.
Вся інформація про відсутність дозволу українцям на в'їзд в Грецію розміщена на мапі МЗС України, сайті і Фейсбуці Посольства. На жаль, це не перший випадок, коли згадані авіакомпанії беруть на борт громадян України на рейси до Афін, незважаючи на збереження обмежувальних заходів по в'їзду в Грецію.