Консульський підрозділ отримує значну кількість ваших звернень щодо неможливості запису на консульський прийом через електронну чергу. У цьому зв’язку у разі неможливості автентифікації та/або електронної ідентифікації особи в системі «е-Консул» за допомогою е-підписів (електронного цифрового підпису – ЕЦП на файловому, хмарному чи інших захищених носіях), «Дія.Підпис» або «BankID» НБУ, надішліть на електронну адресу консульського підрозділу Посольства [email protected] заяву, в якій зазначте причини неможливості запису на прийом через електронну чергу та прохання визначити дату та час візиту для отримання необхідної консульської послуги.
У такому разі консул здійснить перевірку викладених у вашому зверненні причин відсутності ЕЦП та, в разі наявності об’єктивних причин неможливості записатися, на противагу небажанню використовувати створені для отримання ЕЦП опції та альтернативні варіанти отримання послуг, запропонує дату та час візиту.
ВАЖЛИВО! Заявники-чоловіки призовного віку, які не мають ЕЦП, не можуть бути записані до е-Черги у такий спосіб, оскільки відсутність ЕЦП/BankID також унеможливлює формування електронного військового облікового документа у застосунку Резерв+, надання якого є обов’язковою умовою отримання консульської послуги (за винятком посвідчення особи на повернення в Україну та визначених дій в інтересах дитини/підопічного).